
خب ، من تقریبا ۸ ساعت روی این کنفرانس وقت گذاشتم !!! اما خوب از این خیلی راضی ام . من این را مثل ویندوز ۱۰ در آوردم . شاید اول در آن گم شوید ولی به زودی کار با آن را یاد می گیرید ! امیدوارم همگان بتوانند بهره ببرند و از مطالب این کنفرانس بتوانند استفاده کننند .
نرم افزار های لازم برای اجرای کنفرانس :
Microsoft Office PowerPoint 2013 به بالا
این کنفرانس در قالب غیر قابل تغییر است . اگر نظرات بیش از سه تا شود نسخه ی قابل تغییر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت . همچنین بخشی از کنفرانس شامل فایل هایی است که به احتمال زیاد در سیستم شما اجرا نخواهد شد که آن ها را می توانید از همین جا با کنفرانس یک جا دانلود کنید .

بسته ی طلایی-Golden Pack...